torsdag 9 februari 2012

Jag tycker väl bara att det är skit...

En stat ska väl för fan inte lägga sig i om jag vill ligga med en man - eller om kvinnor vill ligga med kvinnor. Det är skit att länder som Uganda eller Ryssland inte har mer sans och vett än att de ska hålla på och jävlas med oss. (Eller dem, ska jag väl säga, eftersom jag nu inte bor i Uganda eller Ryssland).  Hur som helst är det för jävligt.
Jag vet dock inte om jag kan hålla med RFSLs ordförande att det skulle vara en backlash mot en växande homorörelse - men det bevisar åtminstone att det behövs en homorörelse. Säg det till alla identitetslösa smygbögar som inte vill visa sig och vara det de är; dem, som menar att "jag skiter i homorörelsen, jag vill bara ligga med killar"...

Men så blir det när allt redan är serverat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar